Какво ви вдъхнови за новата колекция ?

Всеки един модел е вдъхновен от някой или нещо, на което ние отдаваме значение. Това е и причината да даваме специфични имена на всеки един от моделите .

COPA T-shirt е лимитирана тениска посветена на най-стария интернациoнален турнир за национални отбори в света. Тази година навършва 100 години от създаването си.

Някои от моделите са летни продължения от зимната ни колекция като например Light Ronin: символ на крайна проява на индивидуалност. Дреха, предназначена за хора, вярващи в своите възможности.

Всеки един продукт има собствена история, с която може да се запознаете в сайта (може да бъде прочетено така нареченото “Story”). Нашите колекции следват определен минималистичен стил, но най-важното е, че кройките, моделите и дизайните  са вдъхновени от хората на улицата и са за хората от улицата.  Желанието ни е да дадем душевен и физически комфорт чрез една дреха.

Какви материи изполвате ?

Всяка компания в нашия бранш ще каже, че ползва платове от най-високо качество. Е и ние трябва да го кажем, но с уговорката, че всяка използвана материя, минава през един доста сериозен низ от тестове. Работим с различен вид текстил, в зависимост от идеята на дизайнерите. Работим с текстилен неопрен, фелпи, трико, вата, еко кожа  и други. Не работим с естествена кожа.

С какво тази колекция е по-различна?

В колекция SS016 се постарахме да продължим нашите зимни флагмани по един достоен начин.

Различното бяха материите, кройките иии … ами целия замисъл е различен. Използвахме максимално леко и здраво трико за летните модели. Оптимизирахме и усъвършенствахме градацията на мъжките модели. Вкарахме някои по-нестандартни кройки в идеята за ежедневен аутфит. Важно е как хората възприемат модели спрямо конкуренцията на пазара, а такава не липсва.

На какво държите най-много в стила си?

Стараем се чрез нашите дрехи да дадем нещо повече от оформено парче плат на хората. Смятаме, че пазара е пренаситен от добри и не чак толкова, добри продукти. Виждаме как дадени играчи използват монополизма, като инструмент за създаване на не толкова качествени продукти или продукти, негодни за ежедневна употреба. Това са дискомфортни дрехи за сметка на ефекта. Други създават комфортни и здрави аутфити, но са като гумените ботуши. Удобни са, но не ходим с тях на интервю за работа., нали? :D. Е ние се опитваме да им дадем и двете: (ефект – + комфорт), както казах по-горе.

Към кого е насочена новата колекция ?

Разграничаването по години, пол, религия или нещо подобно, принадлежи на миналото и вече не е актуално, но има тип хора, заради, които ние съществуваме. Нашите дрехи са предназначени за живите хора.  За енергичните, креативни, мотивирани хора. Чрез нашите дрехи ние се стремим, да ги овластим, да подчертаем тяхната воля и устрем. Насочени сме към хората с цел в живота. Ето такива хора са в нашето полезрение.

 

Каква е вашата мотивация да живеете и творите в България ?

В семейството на 1INMIND няма нито един случаен член. Решението за всеки един от нас да се върне в България и да се захване с нелеката задача да се бори срещу пошлото, корупцията, плагиатството и елементарността, не беше лесно. Но ето ни, безкрайно прости, както обичам да казвам, блъскащи главите си в една бетонна стена, докато не я пробием.

Шегата настрана. Поемам отговорността да говоря от името на всеки член от екипа и да кажа: всички ние вярваме, че в момента минаваме през един от най-трудните периоди за нашето общество. В момента сме изправени пред едно ново време за нас, в което като бизнес ни се налага, да се борим с интернационални компании, които са свикнали да правят това, което правят много преди нас. Е, аз съм роден в навечерието на „новото време“ и смятам, че за 27 години са се случили и позитивни неща, въпреки черногледите отзиви за бъдещето около мен.

Какво мислите за модните тенденции и смятате ли, че влизате в техните рамки ?

Модните тенденции са превърнати в маркетингов трик. Тези тенденции са повече реклама, отколкото средство, помагащо ни да съчетаваме тоалетите в ежедневието. Важното е всеки от нас да се чувства добре в дрехите, които е избрал за деня. Рамките не са лошо нещо, стига пространството между тях да не е прекалено тясно.

На кои други пазари са навлязли 1INMIND ?

Не е тайна, че България е един от последните ни пазари, до който достигнахме. Трудно мога да кажа всички пазари, в които имаме продадени артикули, тъй като сме онлайн магазин и шипваме до над 70 държави. Обединеното кралство, Германия и Скандинавските страни са на челните места.

Имате ли вече изградене концепция за AW016 и на какво ще заложите ?

Работим усърдно по колекция AW016. Ще кажа, че качеството и комфорта са нещото, на което залагаме на 100%. Ще вкараме повече артикули . Другото го оставям за изненада.

Кой стои зад маската на Trailblazer ?

Няма как да разкрием самоличността на Trailblazer ! Само ще кажа, че е един и същи човек….

CONTACTS:

FB: 1Inmind

Интервю за Empty Your Wardrobe

Автор: Светлана Петрова

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *